wtorek, 3 czerwca 2014

Moje drogie Testerki - wyrazy uznania! My Dear Testers - I'm sincerely grateful!

Testowanie wzorów dziewiarskich to naprawdę bardzo ciężka praca. Nie dość, że jest obarczona ryzykiem, bo nigdy nie wiadomo czy w końcowym efekcie ślepego podążania za wzorem zamiast oczekiwanego swetra nie otrzymamy kocyka, albo czy na przykład rękaw nam nie wyrośnie tam, gdzie powinna być głowa... i nie mam tu na myśli swetra z golfem ;D
Szczęśliwie się złożyło, że odkąd rozpoczęłam swoją przygodę z pisaniem wzorów z myślą o Was, trafiam na prawdziwie otwarte, serdeczne i życzliwe Testerki, które swoim zaangażowaniem, zarówno umysłu, rąk jak i serca, swoim doświadczeniem dziewiarskim służą mi radą i pomocą na każdym etapie tworzenia wzoru. Oddałam w ich ręce dziecię moje kolejne, które w ich rękach rozkwitło jak prawdziwy kwiat lotosu. Każdy jeden nowy Nelumbo jest piękny i wyjątkowy i zasługuje na uznanie! 

English: Testing knitting patterns it's a really hard work. Not only it is fraught with a huge risk, because you never know if at the end of your knitting you get a blanket instead of the sweater, we were expecting to get, or whether, for example, the sleeve will grow in the place where the head suppose to be ... and I don't have turtleneck sweater in my mind : D
Luckily, since I started my adventure with writing patterns for you, I was blessed with an opportunity to work only with truly open and friendly testers, whose  commitment, both the mind, hands and heart, and experience were a big help at every stage of the designing process. I gave into their hands my second child, which blossomed under their care just like a lotus flower. Each and single one Nelumbo is beautiful, unique and praiseworthy!

Drogie Testerki dziś post na Waszą cześć!
E: Dear Testers, this post was written to honor you and your work!


Czerwony Nelumbo został wykonany przez moją serdeczną Koleżankę Mammutis. Więcej zdjęć tego cuda znajdziecie na stronie projektu tego sweterka na Ravelry: klik Piękny jest, prawda?
E: The red Nelumbo was made by my dear friend Mammutis, more pictures of her Nelumbo you will find on her project page on Ravelry: click. Beautiful, isn't it?


Powyższe Nelumbo, którego koloru nawet ja słowami oddać nie potrafię, takie jest piękne, wykonała moja serdeczna Koleżanka z blogosfery, Danonk, autorka bloga: Biegając z drutami , więcej zdjęć tego cuda znajdziecie w tym poście: klik
E: This beauty, which color even I can not describe, it's such a stunnig color, made my dear friend Danonk, the author of the blog: Biegając z drutami, more pictures of this beauty you will find here: click


Kolejna piękność, to Nelumbo wykonane z kolejnej pięknej i barwnej wełny, wydziergała go moja serdeczna Koleżanka Lucja S., autorka bloga: W marcowym garncu, więcej zdjęć tej perełki do obejrzenia tutaj: klik
E: This another beautiful version of Nelumbo, made in such a lovely variegated yarn, was made by my dear friend Lucja S., author of the blog: W marcowym garncu, more pictures of this pearl you will find here: click


Szara Eminencja, Nelumbo ostatnie, które chcę Wam dziś pokazać, to praca wykonana przez kolejną moją serdeczną Koleżankę, Marię G., autorkę bloga: DE GUSTIBUS, piękne, połyskujące jedwabiem srebro, więcej zdjęć tego sweterka do obejrzenia w tym poście: klik
E: Grey Eminence, the last Nelumbo I wanted to show you today, it's the sweater made by Maria G., also my dear Friend, and author of the blog: DE GUSTIBUS, beautiful, shimmering like a silk or silver sweater, for more pictures check her blog: click


Dziękuję Wam bardzo serdecznie! 
I thank you all sooo much! 

Wszystkie zdjęcia wykorzystane w tym poście są własnością ich autorek, i za ich zgodą zostały wypożyczone i opublikowane na tym blogu, za co bardzo serdecznie dziękuję!

46 komentarzy:

  1. Piękności! Kiedy można spodziewać się wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dniach :D ostatnie szlify jeszcze przede mną i niebawem będzie dostępny, jeszcze o ciut cierpliwości proszę :D
      Na pewno zamelduję o tym też i tu, na blogu :D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Każdy już widziałam. Każdy podziwiałam - są przecudne! Świetna robota testerek:).
    I Tobie droga koleżanko gratuluję - bo nam tu serwujesz takie smakołyki w postaci nowych wzorów!

    Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę każdy z osobna cudny! Pisaj tu czemprędzej, kiedy wzór będzie do kupienia?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już pisze, wytrzymasz jeszcze dzień? myślę, że więcej to nie potrwa :D

      Usuń
    2. to ja też już sie nie moge doczekać:)

      Usuń
    3. Nie mam wyjścia, muszę poczekać. Warto!!!!!!!! Jestem tego więcej niż pewna :)

      Usuń
  4. Wszystkie piękne!!!
    Oglądam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? dziewczyny spisały się na medal, i rozpiera mnie dzięki nim duma!

      Usuń
    2. Troche im zazdroszcze ze mogły sie przyczynić do publikacji takiego fajnego wzoru....

      Usuń
  5. Asiu, a jak ja Ci dziękuję... Uroda wzoru rzecz bezsprzeczna, ale przyjemność współpracy z Tobą to niebagatelna część uroku tego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie! Testowanie dzięki Wam nabrało nowego, pięknego wymiaru! myślę, że mogę powiedzieć, że w niektórych przypadkach to początek wspanialej przyjaźni na lata... :D
      Dziękuję Ci Marysiu z głębi serca!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. myślę, że najpóźniej za dwa dni... mam nadzieję, że jednak wcześniej :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Widzisz, jak Cie popędzają? I mają rację. Udostępniaj wzór, abyśmy mogły cieszyć oko kolejnymi cudeńkami. Dziewczyny są bardzo zdolne i jeszcze nie raz nas zaskoczą. A Tobie kolejny raz posłodzę trochę. Dzięęęęęęęęęękiiiiii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już, już prawie...
      To ja Ci dziękuję! to była niewątpliwa przyjemność móc liczyć na Twoją pomoc i wsparcie! kłaniam się raz jeszcze w pas w uznaniu wielkim!
      Buziaki!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję,dziękuję,dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tu powinnam Wam dziękować! Lucjo, bo jest za co! Wspaniale było móc na Ciebie liczyć! A Nelumbek w Twoim wykonaniu wciąż mnie zachwyca :D
      Zapomniałam podziękować Fotografom! No tu jeszcze raz Tym Operatorom aparatów serdecznie dziękuję :D Twojemu zwłaszcza!
      buzia wielka dla Ciebie!

      Usuń
  10. Faktycznie jest za co dziękować, same śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny spisały się na medal, to jest bez wątpienia! :D

      Usuń
  11. Wszystkie są piękne, teraz w końcu JA się wykażę i nie mogę się doczekać, ale już o tym wiesz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano! a ja będę czekać z niecierpliwością na Twoje rezultaty! :DDD
      Buziaki

      Usuń
  12. Gratuluję! Piękny w każdej wersji wzór, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już zacieram łapki....no to kiedy wzór będzie dostępny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie szlifuję, poprawiam, nanoszę zmiany... więc naprawdę już niebawem! :D

      Usuń
  14. Wykonania Nelumbo są piękne :) Już nie mogę doczekać się publikacji wzoru!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności! Co jeden to piękniejszy... Nawet nie wiedziałabym, którą włóczkę wybrać do tego wzoru, chciałabym odgapić je wszystkie....
    ostatnio mam jakąś niemoc twórczą, patrzę na te wszystkie dzieła, swetry, cuda na patyku a druty w kącie i motywacji brak... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu... przez dwa dni (tyle minęło od ostatniego oczka w Lukrecji) chodziłam po domu jak opętana, poprałam, pomyłam, i błędnym wzrokiem szukałam inspiracji ;), nawet w makaronach na talerzu.. Dopiero jak mi się łapy zaczęły trząść chwyciłam za drucik... i jakoś idzie.. polecam zrobić przerwę, albo znaleźć trudny wzór, który Cię zainspiruje, to też czasem daje kopa, bo otwierają nam się oczy na różne rozwiązania :D Tak przynajmniej mam ja.
      Buziaki!

      Usuń
  16. Wszystkie piękne!... to takie Twoje "dzieci" ;) wyrosły z Twojego pomysłu...możesz być dumna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jestem dumna jak paw! :D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. Każdy jeden przepiekny i inny ale nie ma się co dziwić bo wzór przedni i boski! Melduję, że mój już prawie suchy i postaram się dzisiaj zdjęcia podesłać. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do wyboru, do koloru;) Piękne:) Widać jak włóczka podkreśla wzór zależnie od koloru. Wszystkie mnie zachwycają:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest zasługą Dziewczyn, które spisały się naprawdę rewelacyjnie! :D

      Usuń
  19. Ciężko zdecydować, który podoba mi się najbardziej. Na szczęście nie muszę wybierać. Każdej wersji przyznaję koronę piękności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się całkowicie pod Twoją opinią, nie umiałabym wybrać... Wszystkie piękne! :D

      Usuń
  20. Cudowne te sweterki. Uwielbiam czerwona wersje. Coraz bardziej choruje na Nelumbo, ale przedtem musze jeszcze nauczyc sie zmniejszac liczbe oczek, lapac zgubione oczka i Bog wie, co jeszcze. Ale mam za soba juz nabieranie oczek, oczko prawe i lewe. Droga do Nelumbo (choc dluga) stoi przede mna otworem. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda droga, na końcu której jest jakiś cel, nagroda, choćby nie wiem jak kręta i ciężka, jest bardziej do zniesienia :D nauczysz się ekspresem! zobaczysz :D

      Usuń
  21. Asjatko, ja bym chyba z dumy pękła jak wulkan, gdyby mi testerki takie cuda wykonały. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają i wiesz co? Dostrzegłam dzisiaj po raz pierwszy nutkę Lopapeysa w Nelumbie - ten powtarzający się wzór na karczku! To dzięki mnie, prawda, prawda? :)
    Pozdrawiam
    Ps. Nie musisz odpowiadać na powyższe pytanie, jest w końcu retoryczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale chcę, a jasne że coś jest z Lopapeysa w Nelumbo, nawet całkiem sporo, i oczywiście, że to tylko Twoja zasługa! bo kto jak nie Ty tak mnie natchnął swoimi okrągłymi, co prawda wrabianymi, ale jednak, karczkami :DDD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...